Bijdrage van Dick van Nieuwkoop
Van Nieuwkoop is een van de weinigen die openlijk een verband durft te leggen tussen corona en nanofijnstof en ook nog het lef heeft om hierover te schrijven. Hij spreekt erover zijn afschuw uit dat ook alternatieve media zoals De Andere Krant en Gezond Verstand hieraan geen aandacht besteden. De ‘sociale’ mediaplatforms bestrijden dit soort artikelen met genadeloze censuur en de overheids- en multinational getrouwe media voeren een ware heksenjacht op alles wat zelfs maar een suggestie in deze richting doet. Blijkbaar staat er veel op het spel.
Geschiedenis van de luchtvervuiling
70er jaren:
Is er de introductie van de benzine auto katalysator, deze naverbrandt de brandstof op hoge temperatuur tot nanodeeltjes onder het motto âschoneâ verbranding. In een volgende fase zien we dat dit navolging krijgt door vuilverbranding op hoge temperatuur en bij kolencentrales, met als gevolg nog meer nanodeeltjes. De hele industrie gaat over op nabranders (nanoverbranding).
Wat hebben benzine-auto katalysatoren, vuilverbranding, energiecentrales en de nieuwste generatie houtkachels met elkaar gemeen? Het zijn naverbranders. Ze verbranden rookdeeltjes voor een tweede keer op een veel hogere temperatuur in deeltjes bijna zo klein als moleculen. Alleen met de allerduurste meetapparatuur kunnen die deeltjes worden gezien. En wat de meeste gewone mensen met het blote oog niet kunnen zien, dat is er natuurlijk niet. Al het leven op aarde wordt onophoudelijk gebombardeerd met deze deeltjes, waarvan er zoân tienduizend tot een miljoen in een kubieke centimeter lucht kunnen zitten. (Lees meer hierover in Nanovervuiling, bedreigt voortbestaan mensheid (1) â naverbranders)
90er jaren:
De zon verandert van geel naar wit, hoog aan de hemel door de enorme hoeveelheid naverbranders en giftige nanodeeltjes in de buitenlucht.
23 NM emissies
Zoals hiervoor beschreven zijn benzine-auto katalysatoren nabranders. Zichtbare schadelijke roetdeeltjes die uit de motor komen, worden door de katalysator op een temperatuur van 425 graden opnieuw verbrand tot deeltjes 1000x kleiner (1 tot 3 nanometer). Dat is 10 000x kleiner dan een menselijk haar. Deze deeltjes zijn alleen zichtbaar met meetapparatuur van 10 duizenden euroâs. Op deze manier doet de olie- en auto-industrie het voorkomen dat het om schonere verbranding gaat.
Daarnaast worden er veel chemicaliën aan de benzine toegevoegd om te zorgen dat de motor en de katalysator niet beschadigen. Deze toevoegingen bestaan voor een deel uit onverkoopbaar giftig afval van andere industriële processen.
Om zichzelf te beschermen tegen rechtszaken heeft de olie industrie, onder leiding van Shell en BP, in 2008 EU-wetgeving weten te realiseren waarbij de uitstoot van deeltjes kleiner dan 23 nanometer legaal is geworden. (Lees verder Nanovervuiling, bedreigt voortbestaan mensheid (1) â naverbranders)
Nano
9/11 De aanslag op de twin towers zorgt ervoor dat de VS met instemming van de bevolking de toegang kan nemen tot bijna alle fossiele brandstoffen in het Midden Oosten.
Meer dan de helft van alle opgepompte olie wordt nu als nano-deeltjes de atmosfeer ingepompt.
Waarom is dit nodig? Ons draadloos internet (3G, 4G, en 5G) werkt niet zonder grote hoeveelheden metaal nano-deeltjes in de atmosfeer. Internet of things blijkt ook het internet of humans te worden. We krijgen allemaal een chip geïmplanteerd waarvan de communicatie alleen werkt met nano-fijnstof.
Het nieuwe normaal ofwel totale controle via artificial intelligence over de mensheid kan alleen gerealiseerd worden met een elektrisch / magnetische atmosfeer.
Door Corona gaan olieprijzen naar een dieptepunt waardoor benzine nano-uitstoot blijft doorgaan. Om het nano-gehalte in de buitenlucht te blijven behouden moet het vliegverkeer blijven uitstoten, dus koste wat het kost financieel gered worden. Slechts 30 van de 5000 vliegmaatschappijen maken winst.
Het hoge nano-gehalte in de atmosfeer zorgt er tevens voor dat onze hersenen aangetast worden zodat we eerder dood gaan, dommer worden en chronisch ziek worden of zijn. Zodat we dus gemakkelijker gemanipuleerd en gedepopuleerd kunnen worden.
Een andere reden voor 9/11 was het stelen van zoveel mogelijk olie om de waarde van de dollar te blijven garanderen. Zonder geldcreatie met onderpand kan het nieuwe normaal niet gefinancierd worden. Lees: iedereen moet worden omgekocht voor het noodzakelijke slagen ervan.
De media verzwijgt nano-vergiftiging. En de aap komt nu uit de mouw. Nano = Corona. Er is nog nooit een corona virus geĂŻsoleerd, laat staan aangetoond dat het besmettelijke ziekten kan veroorzaken. Het nano ziektebeeld is volledig identiek aan het corona ziektebeeld. (Lees ook Slechte luchtkwaliteit oorzaak uitbraak âcorona-virusâ)
Nu moeten alle corona zieken breeduit in de media om angst te zaaien. Dansjes van ziekenhuis personeel is normaal. Aan de echte oorzaak van de chronische ziekten, nano-fijnstof, wordt nooit een woord gewijd.
Volgend stadium
Het volgende stadium is om de afmeting grens van de nanodeeltjes van 23 nanometer te verlagen naar 10 nanometer, waardoor de deeltjes nog makkelijk in de atmosfeer blijven en verder in ons lichaam doordringen en alleen gemeten kunnen worden met onbetaalbaar dure apparatuur. En de waarheid erover verborgen blijft.
Technieken hievoor om hogere energie opbrengsten te krijgen zijn het toevoegen van nano metaaldeeltjes aan brandstoffen die dan opnieuw tot nog kleinere metaal nano-deeltjes verbranden.
9/11 was een demonstratie van nieuw wapentechnologie, maar niemand heeft dat ooit beseft. Nieuwe technieken waarmee twee, sorry drie torens tot nano-fijnstof werden verpulverd.
De Guardian schreef. âHet kost maar 25 British Pounds om een filter te maken dat nano-deeltjes bij de uitlaat tegen houdtâ. Waarom wordt dat niet gemaakt?
Dat wordt niet ontwikkeld omdat het doel is om de mensheid te veranderen in een totaal controleerbare eenheid met nano-deeltjes, Artificial IntelligenceI en elektromagnetische straling. En dat werkt niet zonder een atmosfeer verzadigd met metalen nano-deeltjes.
Ga met deze info zelf de puzzelstukjes bij elkaar zoeken en je zult het complete plaatje zien. Lees daarvoor ook al mijn andere artikelen. En lees wat de BBC over nano-fijnstof schreef in 2019.
Naschrift
Ik ben heel erg ziek en ook blind aan het worden en kan alleen nog maar leven in ruimtes met zelfgebouwde heavy duty luchtreiniging. Er zijn mensen voor mij bezig om filters te ontwikkelen die dit nagenoeg onmeetbaar fijne stof beter kunnen tegenhouden. Ik heb daarvoor echter financiële steun nodig, waardoor ik blindheid kan vermijden en kan blijven posten en bloggen. Je kunt mij daarvoor bereiken en/of steunen via paypal: phetcharin44@gmail.com
ââââââââââââ-
IK HEB OOIT HET WOORD ULTRAFIJNSTOF OP DE KAART GEZET, EN NU GAAN WE HET WOORD NANOFIJNSTOF OP DE KAART ZETTEN. ZODRA DE MEDIA DAAROVER GAAN BERICHTEN ZULLEN DE DOMINOSTENEN VAN HET LEUGENWEB VAN ONZE VIJANDEN GAAN VALLEN EN KUNNEN WE MET ZIJN ALLEN AAN EEN NIEUWE SCHONE GEZONDE WERELD GAAN BOUWEN.ââââââââââââ-Dit is mijn facebook groep luchtvluchteling waar ik dagelijks uitgebreid op post.
Of volg en help mij op twitter:Â https://twitter.com/nanoparticlehel
Dick van Nieuwkoop
De BildeRberg-Groep Sloper,
De Sloper,
Shell vraagt,
Wat je zelf gaat doen aan het klimaatprobleem.
Dat was tegen het zere been van Greta!!!
âWat ben jij bereid te veranderen om de CO2-uitstoot omlaag te brengen,vroeg Shell in een poll op Twitter.
En dat pakte niet goed uit voor de oliegigant met boter op het hoofd.
Want het zijn natuurlijk niet de mensen die een keertje minder douchen,vliegen of vlees eten,die het klimaatprobleem gaan oplossen.
Het zijn de oliemaatschappijen,die nog te veel geld verdienen aan hun giftige goedje.
En dat werd Shell even ingewreven door mensen als Greta Thunberg,Amerikaans Congreslid Alexandria Ocasio-Cortez en klimaatprofessor Katharine Hayhoe.
Wat ik bereid ben te doen?
Ik ben bereid om je verantwoordelijk te houden voor dertig jaar lang liegen over klimaatverandering,terwijl je stiekem allang wist dat de uitstoot van fossiele brandstoffen de planeet kapot maakt,schrijft Ocasio-Cortez.
Dit is alsof je Freddy Krueger vraagt wat je bereid bent te veranderen voor een betere nachtrust,reageert klimaatverslaggever van CNN, Bill Weir.
Ik ben zeker bereid om de oliemaatschappijen ter verantwoording te roepen,omdat ze willens en wetens de leefomstandigheden voor toekomstige generaties vernietigen, aldus een boze Greta Thunberg.
Drie jaar geleden onthulde The Guardian een âvertrouwelijkâ Shell-rapport uit 1986 waarin staat datâde huidige klimaatverandering mogelijk de grootste wordt in de geschiedenis.
Een Shell-film uit 1991 stelt:
De opwarming van de aarde is nog niet zeker,maar velen vinden dat het onverantwoord is om te wachten op het definitieve bewijs.
Nu in actie komen is de enige veilige manier.
We weten inmiddels hoe hard Shell in actie is gekomen sinds 1991.
DE Koninklijke—-Shelllll!!!!!
Het paradepaartje van —Holland BV.!!!!!
Wat zijn wij o zo blij als er in de ochtend een gewassen wit laken buiten gehangen word om te drogen,die je in de namiddag als die weer droog is weer heerlijk zwart is van die o zo geweldige schone lucht die je overigens ook in ademt.
Voor al die SUV auto rijders…..die rem blokken op uw auto zijn een party boosdoeners en veroorzakers van fijnstof waar uw lief talige kinderkes long aandoening van krijgen…geweldig toch????
Ik danke U!!
Dr. Zach Bush heeft dat verband tussen fijnstof en corona ook al eens genoemd…… Gerrit